Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Piekary Śląskie

Kolorowy pasek

GP.1611.38.2017 - Zbycie nieruchomosci Gminy Piekary Slaskie lub Miasta Piekary Slaskie na prawach powiatu w drodze przetargu.

URZAD MIASTA PIEKARY SLASKIE

 

Nazwa komórki organizacyjnej : Wydzial Gospodarki Przestrzennej

Nr karty : GP.1611.38.2017

TYTUL KARTY/NAZWA PROCEDURY :

Zbycie nieruchomosci Gminy Piekary Slaskie lub Miasta Piekary Slaskie na prawach powiatu w drodze przetargu.

OGÓLNY OPIS:

1.     Zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomosciami (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 2147 z pózn. zm.) nieruchomosci stanowiace wlasnosc jednostek samorzadu terytorialnego zbywane sa w drodze przetargu.

2.     Rodzaje przetargów:

a)     Przetarg ustny nieograniczony.

b)    Przetarg ustny ograniczony.

c)     Przetarg pisemny nieograniczony.

d)    Przetarg pisemny ograniczony.

Przetarg ustny organizowany jest w celu uzyskania jak najwyzszej ceny. Przetarg pisemny ma na celu wybór najkorzystniejszej oferty. Przetarg ograniczony organizuje sie, jezeli warunki przetargowe moga byc spelnione tylko przez ograniczona liczbe osób. O zastosowanej formie przetargu decyduje jego organizator.

3.     Przetarg uwaza sie za zakonczony wynikiem negatywnym, jezeli nikt nie przystapil do przetargu ustnego lub zaden z uczestników nie zaoferowal postapienia ponad cene wywolawcza albo jezeli w przetargu pisemnym nie wplynela ani jedna oferta lub zaden z uczestników nie zaoferowal ceny wyzszej od wywolawczej, a takze jezeli komisja przetargowa stwierdzila, ze zadna oferta nie spelnia warunków przetargu.

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.     Wypelniony formularz wniosku.

2.     Mapa ewidencyjna z zaznaczonym terenem, do którego odnosi sie wniosek o zbycie.

3.     Pelnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pelnomocnika (oryginal lub urzedowo potwierdzona kopia).

SPOSÓB DOSTARCZENIA DOKUMENTÓW:

1.     Wymagane dokumenty nalezy dostarczyc do urzedu na jeden z ponizszych sposobów:

a)     Przeslac droga elektroniczna przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP (www.sekap.pl) - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny zlozony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP.

b)    Przeslac poczta tradycyjna (dla celów dowodowych zaleca sie przeslanie listem poleconym).

c)     Zlozyc bezposrednio w urzedzie w godzinach jego pracy.

2.     Dokumenty, które maja byc dostarczone w oryginalach lub uwierzytelnionych kopiach nalezy zlozyc bezposrednio w urzedzie lub przeslac poczta tradycyjna.

3.     W przypadku braków formalnych w dostarczonych dokumentach Wnioskodawca zostanie pisemnie wezwany do ich uzupelnienia.

4.     W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów nalezy posiadac zalozona skrzynke kontaktowa w PeUP i byc zalogowanym.

Miejsce zlozenia dokumentów w urzedzie:

Urzad Miasta - Punkt Informowania Mieszkanców ul. Bytomska 84 – parter, ul. Bytomska 92 – parter. Numer telefonu: (32) 39 39 430, (32) 39 39 364. Godziny urzedowania: poniedzialek 7:30 - 17:00, wtorek - czwartek 7:30 - 15:30, piatek 7:30 - 14:00.

Przed zlozeniem wniosku wskazana jest konsultacja z pracownikiem Wydzialu Gospodarki Przestrzennej.

OPLATY:

1.     Nie podlega oplacie skarbowej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) lit. h ustawy o oplacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 1827 z pózn. zm.).

2.     Oplate sadowa oraz koszt zawarcia umowy notarialnej ponosi nabywca.

TERMINY I SPOSÓB ZALATWIENIA SPRAWY:

1.     Bez zbednej zwloki.

2.     Postepowanie konczy sie zawarciem aktu notarialnego przed notariuszem.

INFORMACJE NA TEMAT PRZEBIEGU SPRAWY:

1.     Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy mozna uzyskac kontaktujac sie z urzedem osobiscie.

2.     Informacje mozna uzyskac równiez telefonicznie.

Wydzial Gospodarki Przestrzennej ul. Bytomska 92, pokój nr 212 ( II  pietro); numer telefonu: (32) 77 61 457. Godziny urzedowania: poniedzialek 7:30 - 17:00, wtorek - czwartek 7:30 - 15:30, piatek 7:30 - 14:00.

TRYB ODWOLAWCZY:

Uczestnik przetargu w terminie 7 dni od dnia zamkniecia przetargu moze zlozyc skarge na czynnosci przetargowe do Wojewody, jezeli przetarg dotyczy nieruchomosci Skarbu Panstwa, albo do organu wykonawczego jednostki samorzadu terytorialnego, jezeli przetarg dotyczy nieruchomosci stanowiacych wlasnosc tej jednostki.

SKARGI I WNIOSKI:

1.     Skargi i wnioski zwiazane z praca urzedu mozna skladac na jeden z ponizszych sposobów:

a)     Pisemnie przy pomocy formularza elektronicznego Skarga lub Wniosek dostepnego w dziale Inne na stronie www.sekap.pl, poprzez skrzynke kontaktowa PeUP.

b)    Pisemnie poczta tradycyjna.

c)     Pisemnie bezposrednio w urzedzie w godzinach jego pracy.

d)    Ustnie bezposrednio u wyznaczonego pracownika urzedu.

Skargi i wnioski przyjmuje Prezydent Miasta Piekary Slaskie lub upowazniona osoba w kazdy poniedzialek od 13:00 do 17:00; numer telefonu: (32) 39 39 358.

2.     Skargi i wnioski sa wolne od oplat.

PODSTAWA PRAWNA:

1.     Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomosciami (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 2147 z pózn. zm.);

2.     Ustawa z 16 listopada 2006 r. o oplacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 1827 z pózn. zm.).

3.     Uchwala Nr XLII/458/09 Rady Miasta w Piekarach Slaskich z dnia 3 wrzesnia 2009 r. w sprawie zasad nabycia i zbycia nieruchomosci, stanowiacych gminny oraz powiatowy zasób nieruchomosci Miasta Piekary Slaskie.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informuje sie, iz:

1.   administratorem danych osobowych podanych we wniosku jest Prezydent Miasta Piekary Slaskie z siedziba przy ulicy Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Slaskie;

2.   dane osobowe beda przetwarzane wylacznie w celu, w którym zostaly podane;

3.   podanie danych osobowych jest niezbedne do zalatwienia przedmiotowej sprawy i wynika ze wskazanych powyzej przepisów prawa;

4.   kazdej osobie przysluguje prawo do dostepu do tresci swoich danych i ich poprawiania.

Zlozenie wniosku jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyzszych informacji.

FORMULARZE:

Wniosek o zbycie nieruchomosci Gminy Piekary Slaskie lub Miasta Piekary Slaskie na prawach powiatu w drodze przetargu.

Załączniki

Karta informacyjna GP.1611.38.2017 - Zbycie nieruchomości gminy i powiatu w drodze przetargu (206.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
GP.1611.38.2017 - WNIOSEK o zbycie nieruchomości stanowiących zasób gminy, Miasta Piekary Śląskie na prawach powiatu w drodze przetargu (762kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
GP.1611.38.2017 - WNIOSEK o zbycie nieruchomości stanowiących zasób gminy, Miasta Piekary Śląskie na prawach powiatu w drodze przetargu (259.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Danuta Slania-Rodak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Danuta Slania-Rodak
Data wprowadzenia:2017-06-19 13:40:01
Opublikował:Danuta Słania-Rodak
Data publikacji:2017-06-20 09:04:58
Ostatnia zmiana:2017-06-20 09:05:03
Ilość wyświetleń:317

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij