Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Piekary Śląskie

Kolorowy pasek

Wydanie zaswiadczenia o objeciu dzialek uproszczonym planem urzadzenia lasu lub decyzja starosty okreslajaca zadania z zakresu gospodarki lesnej

Nazwa komórki organizacyjnej: Wydzial Ochrony Srodowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami

Nr karty : OSs.1611.2.2016

 

TYTUL KARTY/NAZWA PROCEDURY :

Wydanie zaswiadczenia o objeciu dzialek uproszczonym planem urzadzenia lasu lub decyzja starosty okreslajaca zadania z zakresu gospodarki lesnej.

OGÓLNY OPIS :

1.     Organ administracji publicznej wydaje zaswiadczenie na zadanie osoby ubiegajacej sie o zaswiadczenie jezeli:

a)      urzedowego potwierdzenia okreslonych faktów lub stanu prawnego wymaga przepis prawa;

b)      osoba ubiega sie o zaswiadczenie ze wzgledu na swój interes prawny w urzedowym potwierdzeniu okreslonych faktów lub stanu prawnego, wynikajacych z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów badz z innych danych znajdujacych sie w jego posiadaniu.

Zaswiadczenie moze zostac wydane w formie dokumentu elektronicznego, opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoca waznego kwalifikowanego certyfikatu, jezeli zazada tego osoba ubiegajaca sie o zaswiadczenie.

Organ administracji publicznej, przed wydaniem zaswiadczenia, moze przeprowadzic w koniecznym zakresie postepowanie wyjasniajace

WYMAGANE DOKUMENTY

1.     Wypelniony formularz wniosku.

2.     Dowód wniesienia (uiszczenia) oplaty skarbowej.

3.     Dowód osobisty lub inny dokument tozsamosci (do wgladu).

4.     Pelnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pelnomocnika (oryginal lub urzedowo potwierdzona kopia) wraz z dowodem uiszczenia stosownej oplaty.

W sytuacji skladania wniosku w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem lub podpisem elektronicznym zlozonym z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP (za posrednictwem PeUP), dostarczenie dokumentu tozsamosci do wgladu nie jest wymagane.

W pozostalych sytuacjach dowód osobisty lub inny dokument tozsamosci moze byc okazywany przy skladaniu wniosku, w trakcie prowadzonego postepowania lub przy odbiorze dokumentu konczacego sprawe.

SPOSÓB DOSTARCZENIA DOKUMENTÓW :

1.    Wymagane dokumenty nalezy dostarczyc do urzedu na jeden z ponizszych sposobów:

a)      Przeslac poczta tradycyjna (dla celów dowodowych zaleca sie przeslanie listem poleconym) na adres: Urzad Miasta Piekary Slaskie Wydzial Ochrony Srodowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Slaskie.

b)     Zlozyc bezposrednio w urzedzie w godzinach jego pracy. Wypelniony wniosek mozna zlozyc w Punkcie Informowania Mieszkanców (parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 84 oraz parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 92) w godz. pracy poniedzialek 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek 7:30 – 15:30, piatek 7:30 – 14:00 lub przeslac droga tradycyjna (dla celów dowodowych zaleca sie przeslanie listem poleconym).

c)      Przeslac droga elektroniczna przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP (www.sekap.pl) - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny zlozony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP.

W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów nalezy posiadac zalozona skrzynke kontaktowa w PeUP i byc zalogowanym.

2.    W przypadku braków formalnych w dostarczonych dokumentach Wnioskodawca zostanie pisemnie wezwany do ich uzupelnienia w terminie 7 dni.

OPLATY :

1.      Oplata skarbowa za wydanie zaswiadczenia: 17 PLN.

2.      Oplata skarbowa za zlozenie dokumentu stwierdzajacego udzielenie pelnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 PLN.

Z oplaty zwolnione sa pelnomocnictwa udzielane: malzonkowi, wstepnemu, zstepnemu lub rodzenstwu albo gdy mocodawca jest podmiot zwolniony od oplaty skarbowej.

3.      Oplate w wymaganej wysokosci nalezy uiscic:

a)      w kasie Urzedu Miasta (ul. Bytomska 84, pokój nr 1 w godzinach pracy kasy: poniedzialek 7.30 - 16.30, wtorek - czwartek 7.30 - 15.00, piatek 7.30 – 13.30)

b)      przelewem na rachunek bankowy Urzedu Miasta:  PKO Bank Polski S.A. Nr 08 1020 2313 0000 3802 0556 3566   

c)      przekazem pocztowym.

4.      Termin wniesienia oplaty: najpózniej w dniu skladania wniosku.

TERMINY I SPOSÓB ZALATWIENIA SPRAWY :

1.      Zaswiadczenie wydawane jest w terminie 7 dni od daty zlozenia kompletnego wniosku.

2.      Dokument moze byc odebrany przez Wnioskodawce:

a)      Poprzez poczte tradycyjna.

b)      Osobiscie w siedzibie urzedu : Referat Ochrony Srodowiska i Rolnictwa ul. Bytomska 92, pok. 104 – I pietro w godzinach pracy urzedu: poniedzialek 7:30 - 17:00 wtorek - czwartek 7:30 - 15:30 piatek 7:30 - 14:00

c)      Elektronicznie przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP (www.sekap.pl)

W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów nalezy posiadac zalozona skrzynke kontaktowa w PeUP i byc zalogowanym.

3.      O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.

INFORMACJE NA TEMAT PRZEBIEGU SPRAWY :

1.     Informacje na temat przebiegu sprawy mozna uzyskac kontaktujac sie osobiscie lub telefonicznie: Urzad Miasta Piekary Slaskie, ul. Bytomska 92, Wydzial Ochrony Srodowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami, pok. 104 - I pietro, tel 32 77 61 453 w godzinach pracy: poniedzialek 7:30 -17:00, wtorek-czwartek 7:30 -15:30, piatek 7:30 -14:00.

2.     Elektronicznie przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP (www.sekap.pl). W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów nalezy posiadac zalozona skrzynke kontaktowa w PeUP i byc zalogowanym.

TRYB ODWOLAWCZY :

Brak

SKARGI I WNIOSKI :

1.     Skargi i wnioski zwiazane z praca urzedu mozna skladac na jeden z ponizszych sposobów:

a)      Pisemnie poczta tradycyjna.

b)     pisemnie przy pomocy formularza elektronicznego Skarga lub Wniosek dostepnego w dziale Inne na platformie SEKAP pod adresem www.sekap.pl , poprzez skrzynke kontaktowa PeUP

c)      Pisemnie bezposrednio w urzedzie w godzinach jego pracy.

d)     Ustnie bezposrednio u wyznaczonego pracownika urzedu.

e)      Skargi i wnioski przyjmuje Prezydent Miasta lub upowazniona osoba ul. Bytomska 84, pokój nr 210 poniedzialek 13:00 - 17:00 Numer telefonu: (32) 39 39 383

2.     Skargi i wnioski sa wolne od oplat.

PODSTAWA PRAWNA :

1.      Ustawa z dnia 28 wrzesnia 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 788 z pózn.zm.).

2.      Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257).

3.      Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o oplacie skarbowej (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1827 z pózn.zm.)

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Potwierdzam przyjecie do wiadomosci, ze administratorem danych osobowych podanych przeze mnie w przesylanym wniosku, niezbednych do zalatwienia sprawy jest Prezydent Miasta Piekary Slaskie z siedziba w Piekarach Slaskich przy ul. Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Slaskie; dane beda przetwarzane wylacznie w celu, w którym zostaly podane. Ponadto przysluguje mi prawo dostepu do tresci swoich danych i ich poprawiania.

Zlozenie wniosku jest równoznaczna z zaakceptowaniem powyzszych informacji.

 

INFORMACJE DODATKOWE :

FORMULARZE: wniosek

 

Załączniki

wniosek (280.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
wniosek (18kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Miroslaw Jarzabek
Data utworzenia:2017-03-17 11:13:59
Wprowadził do systemu:Miroslaw Jarzabek
Data wprowadzenia:2017-03-17 11:14:18
Opublikował:Mirosław Jarząbek
Data publikacji:2017-03-17 11:21:21
Ostatnia zmiana:2017-09-06 12:33:59
Ilość wyświetleń:728

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij