Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Piekary Śląskie

Kolorowy pasek

Wydanie zezwolenia na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszanców

Nazwa komórki organizacyjnej : Wydzial Ochrony Srodowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami

Nr karty : OSs. 1611.23.2015

TYTUL KARTY/NAZWA PROCEDURY:


Wydanie zezwolenia na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszanców

OGÓLNY OPIS :

  1. Posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszanców wymaga zezwolenia starosty (w przypadku miasta na prawie powiatu - prezydenta miasta).

WYMAGANE DOKUMENTY :

  1. Wypelniony formularz wniosku.

  2. Dowód wniesienia (uiszczenia) oplaty.

  3. Pelnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pelnomocnika (oryginal lub urzedowo poswiadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej oplaty.

  4. Oswiadczenie o znajomosci przepisów ustawy z dnia 13 pazdziernika 1995 r.  Prawo lowieckie (Dz. U. z 2015 r. poz. 2168 z pózn. zm.) w czesci dotyczacej zakazu polowan z chartami oraz o znajomosci przepisów rozporzadzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie warunków hodowli i utrzymywania chartów rasowych oraz ich mieszanców z dnia 5 lipca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 135 poz. 909) - oswiadczenie stanowi zalacznik do wniosku.

SPOSÓB DOSTARCZENIA DOKUMENTÓW :

  1. Wymagane dokumenty nalezy dostarczyc do urzedu na jeden z ponizszych sposobów:

    1. Przeslac poczta tradycyjna (dla celów dowodowych zaleca sie przeslanie listem poleconym) na adres: Urzad Miasta Piekary Slaskie Wydzial Ochrony Srodowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Slaskie.

    2. Zlozyc bezposrednio w urzedzie w godzinach jego pracy. Wypelniony wniosek mozna zlozyc w Punkcie Informowania Mieszkanców (parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 84 oraz parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 92) w godz. pracy poniedzialek 7:30 – 17:00, wtorek - czwartek 7:30 – 15:30, piatek 7:30 – 14:00.

    3. Przeslac droga elektroniczna przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny zlozony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP.

  2. W przypadku braków formalnych w dostarczonych dokumentach Wnioskodawca zostanie pisemnie wezwany do ich uzupelnienia w terminie 7 dni.

OPLATY :

  1. Oplata skarbowa za wydanie zezwolenia - 82 PLN.

  2. Oplata skarbowa za zlozenie dokumentu stwierdzajacego udzielenie pelnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 PLN

    Z oplaty zwolnione sa pelnomocnictwa udzielane: malzonkowi, wstepnemu, zstepnemu lub rodzenstwu albo gdy mocodawca jest podmiot zwolniony od oplaty skarbowej.

  3. Oplate w wymaganej wysokosci nalezy uiscic w kasie Urzedu Miasta (ul. Bytomska 84, pokój nr 1) w godz. pracy urzedu poniedzialek 7.30-16.30, wtorek-czwartek 7.30-15.00, piatek 7.30-13.30. lub przekazem pocztowym lub przelewem na rachunek bankowy Urzedu Miasta: PKO Bank Polski S.A. Nr 08 1020 2313 0000 3802 0556 3566.

  4. Termin wniesienia oplaty: najpózniej w dniu skladania wniosku

    TERMINY I SPOSÓB ZALATWIENIA SPRAWY :

  1. Decyzja o wydaniu zezwolenia na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszanców lub decyzja o odmowie wydania ww. zezwolenia wydawana jest w terminie do 1 miesiaca od zlozenia kompletnego wniosku. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin ten moze ulec wydluzeniu do 2 miesiecy.

  2. Dokument moze byc odebrany przez Wnioskodawce:

      1. Droga elektroniczna poprzez skrzynke kontaktowa PeUP.

      2. Poprzez poczte tradycyjna.

      3. Osobiscie w siedzibie urzedu.: Referat Ochrony Srodowiska i Rolnictwa ul. Bytomska 92, pok. 104 - I pietro w godz. pracy urzedu poniedzialek 7.30-17.00, wtorek-czwartek 7.30-15.30, piatek 7.30-14.00

  3. O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.

INFORMACJE NA TEMAT PRZEBIEGU SPRAWY :

  1. Informacje na temat przebiegu sprawy mozna uzyskac kontaktujac sie osobiscie lub telefonicznie: Urzad Miasta Piekary Slaskie, ul. Bytomska 92, Wydzial Ochrony Srodowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami, pok. 104 - I pietro, tel 32 776 14 53 w godzinach pracy: poniedzialek 7:30 - 17:00, wtorek-czwartek 7:30 - 15:30, piatek 7:30 - 14:00.

  2. Elektronicznie przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP (www.sekap.pl). W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów nalezy posiadac zalozona skrzynke kontaktowa w PeUP i byc zalogowanym.

    TRYB ODWOLAWCZY :

  1. Odwolanie wnosi sie do Samorzadowego Kolegium Odwolawczego w terminie 14 dni od dnia doreczenia rozstrzygniecia, za posrednictwem organu, który to rozstrzygniecie wydal. Odwolanie nalezy zlozyc na jeden z ponizszych sposobów:

      1. Przy pomocy formularza elektronicznego Odwolanie dostepnego w dziale Inne, poprzez skrzynke kontaktowa PeUP, o ile Odwolujacy posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub Profil Zaufany ePUAP.

      2. Przeslac poczta tradycyjna (dla celów dowodowych zaleca sie przeslanie listem poleconym).

      3. bezposrednio w Punkcie Informowania Mieszkanców (parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 84 oraz parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 92) w godzinach pracy tut. Urzedu: poniedzialek 7.30-17.00, wtorek-czwartek 7.30-15.30, piatek 7.30-14.00,

  2. O zachowaniu terminu decyduje data zlozenia odwolania w Urzedzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.

  3. Wniesienie odwolania jest wolne od oplat.

SKARGI I WNIOSKI :

  1. Skargi i wnioski zwiazane z praca urzedu mozna skladac na jeden z ponizszych sposobów:

    1. Pisemnie przy pomocy formularza elektronicznego Skarga lub Wniosek dostepnego w dziale Inne, poprzez skrzynke kontaktowa PeUP

    2. Pisemnie poczta tradycyjna na adres Urzad Miasta Piekary Slaskie, 41-940 Piekary Slaskie ul. Bytomska 84.

    3. Pisemnie bezposrednio w urzedzie w Punkcie Informowania Mieszkanców (parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 84 oraz parter Urzedu Miasta ul. Bytomska 92 w godz. pracy poniedzialek 7.30 – 17.00 , wtorek-czwartek 7.30- 15.30 , piatek 7.30- 14.00

    4. Ustnie bezposrednio u wyznaczonego pracownika urzedu.

    5. Skargi i wnioski przyjmuje Prezydent Miasta Piekary Slaskie lub upowazniona osoba ul. Bytomska 84, pokój nr 210 w kazdy poniedzialek w godz. od 13.00 – 17.00. Numer telefonu 32/3939358

  1. Skargi i wnioski sa wolne od oplat.

PODSTAWA PRAWNA :

  1. Ustawa z dnia 13 pazdziernika 1995 r. - Prawo lowieckie (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2168z pózn. zm.).

  2. Rozporzadzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie warunków i sposobu hodowania i utrzymywania chartów rasowych oraz ich mieszanców (Dz.U. z 2010 r. Nr 135, poz. 909).

  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o oplacie skarbowej (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1827)

INFORMACJE DODATKOWE :

FORMULARZE :

wniosek, oswiadczenie

Załączniki

wniosek (19.7kB) Zapisz dokument  
oświadczenie (19.4kB) Zapisz dokument  
wniosek (267.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie (272.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Miroslaw Jarzabek
Data utworzenia:2017-03-17 10:56:56
Wprowadził do systemu:Miroslaw Jarzabek
Data wprowadzenia:2017-03-17 10:57:02
Opublikował:Mirosław Jarząbek
Data publikacji:2017-03-17 11:20:01
Ostatnia zmiana:2017-03-17 12:13:37
Ilość wyświetleń:402

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij