Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Piekary Śląskie

Kolorowy pasek

INFORMACJA O ZAMIARZE REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO DOTYCZĄCEGO BEZGOTÓWKOWEGO ZAKUPU PALIW PŁYNNYCH W 2017 ROKU

ZAPYTANIE OFERTOWE NA BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH W 2017R.

 

Zapytanie ofertowe prowadzone jest w postępowaniu uproszczonym w formie rozeznania cenowego dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 30 000,00 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (tj. Dz.U z 2015 poz.2164 z późn.zm.) oraz Zarządzenia Prezydenta Miasta Piekary Śląskie Nr.ORo.0050.600.2016 z dnia 24 sierpnia 2016r.

Proszę o przedstawienie oferty cenowej na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu p.pożarowego stanowiacego własność Gminy Piekary Śląskie.

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Piekary Śląskie (Urząd Miasta Piekary Śląskie) ul.Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie NIP: 4980262299 Telefon/fax: (32) 39 39 385

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, całodobowy zakup paliwa na terenie całego kraju do pojazdów służbowych oraz sprzętu p.pożarowego należącego do Gminy Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.

SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W ZAŁĄCZNIKACH DO NINIEJSZEJ INFORMACJI 

 

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

Ofertę należy złożyć do dnia 25 listopada 2016r. do godz. 14:00 w siedzibie Urzędu Miasta Piekary Śląskie ul.Bytomska 84, pokój 304, 41-940 Piekary Śląskie lub przesłać faxem na nr (32) 39 39 385.

Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej.

 

INFORMACJE DODATKOWE:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

                                                                                                              Kierownik Referatu Gospodarczego

                                                                                                                             Izabela Szewczyk

 

 

Załączniki

Informacja o postępowaniu (780.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
załącznik Nr 1 (201.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
załącznik Nr 2 (148.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
załącznik Nr 3 (131.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
załącznik Nr 1 (8.3kB) Zapisz dokument  
załącznik Nr 2 (8.4kB) Zapisz dokument  
załącznik Nr 3 (8.6kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Irena Błoszyk
Data utworzenia:2016-11-14 14:03:43
Wprowadził do systemu:Irena Błoszyk
Data wprowadzenia:2016-11-14 14:02:22
Opublikował:Krystyna Sobalkowska
Data publikacji:2016-11-14 14:38:13
Ostatnia zmiana:2016-11-14 14:38:14
Ilość wyświetleń:378

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij