Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Piekary Śląskie

Kolorowy pasek

Biuro Kontroli

 

Nazwa:

Biuro Kontroli

Adres:

ul. Franciszka Żwirki 23A

41-940 Piekary Śląskie

I piętro - pokój 103

Kontakt:

Tel. 32/3939371

Zadania:

jak w regulaminie organizacyjnym

Kierownik:

Ewa Wacławczyk-Kojda

 

Biuro Kontroli

Do zadań, kompetencji i obowiązków Biura Kontroli należy w szczególności:

1)       przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w Urzędzie i w jednostkach podległych zgodnie z planem kontroli lub wskazaniem Prezydenta Miasta,

2)       przekazywanie informacji Naczelnikom lub kierownikowi miejskiej jednostki organizacyjnej
o wynikach przeprowadzonej kontroli, ze wskazaniem celowości podjęcia środków zaradczych
i usprawniających w razie stwierdzenia nieprawidłowości,

3)       przygotowywanie i opracowanie materiałów pokontrolnych w celu udokumentowania ustaleń kontroli takich jak:

a)      pisemnych zawiadomień o kontrolach na okoliczność powiadomień kontrolowanych
o planowanym terminie rozpoczęcia kontroli, przedmiocie i czasie trwania kontroli,

b)      protokołów kontroli w zakresie prowadzonych kontroli,

c)      projektów wystąpień pokontrolnych przygotowywanych dla Prezydenta w razie stwierdzenia
w toku kontroli nieprawidłowości i istotnych uchybień,

4)       współpraca ze Skarbnikiem i komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach związanych
z wykonywaniem czynności kontrolnych,

5)       opracowanie projektów zawiadomień w toku kontroli o okolicznościach uzasadniających podejrzenie popełnienia przestępstwa,

6)       weryfikacja wykonania zaleceń pokontrolnych,

7)       sporządzanie projektów planów kontroli wewnętrznych na dany rok kalendarzowy,

8)       sporządzanie sprawozdań rocznych z wykonanych kontroli,

9)       koordynacja funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie,

10)   prowadzenie dokumentacji celów i zadań komórek organizacyjnych Urzędu,

11)   monitorowanie stopnia osiągnięcia celów i zadań poprzez prowadzenie dokumentacji sprawozdań z realizacji celów i zadań komórek organizacyjnych Urzędu,

12)   sporządzanie rejestru ryzyka Urzędu,

13)   sporządzanie raportów zbiorczych z zarządzania ryzykiem w jednostkach organizacyjnych Miasta,

14)   opracowanie zbiorczej informacji z przeprowadzonej corocznie samooceny funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie,

15)   sporządzanie zbiorczych informacji o stanie kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych Miasta,

16)   współpraca w zakresie tworzenia i aktualizacji zbioru uregulowań wewnętrznych funkcjonujących w Urzędzie i wypełniających standardy kontroli zarządczej określone dla sektora finansów publicznych.

 

Metadane

Źródło informacji:Irena Bloszyk
Data utworzenia:2015-04-14 11:12:17
Wprowadził do systemu:Irena Bloszyk
Data wprowadzenia:2015-04-03 11:12:33
Opublikował:Damian Skrzypek
Data publikacji:2015-04-15 09:15:04
Ostatnia zmiana:2020-03-03 12:15:26
Ilość wyświetleń:1914

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij